Трунар вибрав четвірку найкращих рестлерів на мікрофоні

Трунар продовжує відповідати на запитання шанувальників на своєму подкасті Six Feet Under. На цей раз Мертвець склав свою гору Рашмор із четвірки найкращих рестлерів по роботі на мікрофоні. Нагадаємо, що раніше Гробовщик вибирав найкращих рестлерів , найкращих рестлерів менш габаритних та найкращі команди в рестлінгу.
Арн Андерсон. Четвертий у моєму списку найкращих. Моя темна конячка. Він мав унікальну здатність змушувати вас відчути, що саме він збирався зробити в матчі. Такий промовистий співрозмовник. Він ніколи не запинався на словах. У нього була думка, і він просував її таким чином, що змусив вас повірити, що все, що він сказав, справдиться. Це було феноменально. Абсолютно одне з найкращих в історії.

Скала. Він посідає третє місце у моєму списку. Чи відчуваєте ви, що Скала приготував? Мені немає справи до списків інших людей, але є деякі базові речі, і якщо у вашому списку кращих на мікрофоні немає Скали, то ви божевільна людина. Те, що він придумав, заслуговує на вічну повагу, його винахідливість не знає меж, він такий веселий і цікавий хлопець. Подобається він мені чи ні, насправді не має значення. Коли справа дійшла доходить до вибору найкращих хлопців на мікрофоні, він точно буде на моїй горі Рашмор.

Рік Флер. І знову я збираюся трохи повернутися в минуле... Мій номер два Рік Флер. Всі ці роки він і досі зачитує круті промо, типу, робить це так, як вміє тільки він, катається на космічній горі. У нього більше кетчфраз, ніж у Тома Бреді перснів за перемоги у Суперкубку. Дайте йому мікрофон, і він зможе завести будь-яку топу. І чим більше він заводився, тим більше ви поринали в його промо. Неймовірна робота на промо.

Дасти Роудс. Він номер один у моєму списку найкращих на мікрофоні. Справжній роботяга, я маю на увазі, він син водопровідника. Боже мій, ця людина була майстром роботи з мікрофоном. Просто справжня Американська Ікона, Американська Мрія. У моєму списку він найкращий із найкращих. Але я хочу нагадати, що це була четвірка виключно з рестлерів, без урахування менеджерів»